Καλέστε μας: phone 210-3803001, 210-3840730     Επιλέξτε γλώσσα: flag 

Ταξιδιωτικά Έγγραφα

Θυμηθείτε να έχετε μαζί σας

∆ιαβατήριο σε ισχύ (ενήλικες και παιδιά) ή ταυτότητα νέου τύπου με λατινικούς χαρακτήρες
Εισιτήριο της κρουαζιέρας.
Θεώρηση ∆ιαβατηρίου (βίζα): Προσοχή: οι κάτοχοι ξένων διαβατηρίων πρέπει να συμβουλευτούν την Πρεσβεία τους, αν χρειάζεται θεώρηση(βίζα) για τις χώρες που θα επισκεφθούν και για την επιστροφή τους στην Ελλάδα, όπως σας γνωστοποιήθηκε από την Εταιρεία.

ΠΡΟΣΟΧΗ
Βεβαιωθείτε ότι έχετε τηρήσει τις υγειονομικές διατυπώσεις που απαιτούνται στη χώρα που θα επισκεφτείτε όπως αυτές σας κοινοποιήθηκαν από την Εταιρεία.
Σε πελάτες που δε διαθέτουν τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα και δεν έχουν διεκπαιρεώσει τις απαραίτητες υγειονομικές διατυπώσεις, δε θα τους επιτραπεί η επιβίβαση στο πλοίο, γεγονός για το οποίο η Εταιρεία δε θα φέρει καμία ευθύνη ούτε υποχρέωση επιστροφής χρημάτων. Επίσης η Εταιρεία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απαγόρευση/άρνηση εισόδου σας επιβληθεί από τις τοπικές αρχές στην περίπτωση που δεν είστε εφοδιασμένοι µε τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα και δεν έχετε τηρήσει τις αναγκαίες υγειονομικές διατυπώσεις.

Έγγραφα Kρουαζιέρας

Θα πρέπει να έχετε μαζί σας πριν και κατά την διάρκεια της επιβίβασης όλα τα έγγραφα που σας δόθηκαν από τον Ταξιδιωτικό σας πράκτορα (εισιτήρια, προγράµµατα εκδροµών/διαφηµιστικό φυλλάδιο, ταξιδιωτική ασφάλεια, έγγραφο με τους όρους μεταφοράς κτλ).

Ασφάλιση Ταξιδιού (Ταξιδιωτική Ασφάλεια)

Η ασφάλεια για τις αποσκευές είναι µια πολύ σηµαντική παράµετρος που πρέπει να λάβετε υπόψη σας, καθότι οι αεροπορικές εταιρείες και η Louis Hellenic Cruises φέρουν περιορισµένη ευθύνη για απώλειες ή φθορές.

Αποσκευές

Πρέπει να κλειδώνετε τις αποσκευές σας (συνιστούμε κλειδαριές ασφαλείας) και να τοποθετήσετε πάνω σε αυτές το ειδικό καρτελάκι, όπου θα φροντίσετε να αναγράφονται καθαρά τα στοιχεία σας και οπωσδήποτε ο αριθμός της καμπίνας σας. Θα παραδώσετε τις αποσκευές σας στο σημείο επιβίβασης και ελέγχου τους και εκείνες θα παραδοθούν στην καµπίνα σας εντός 2 ωρών. Παρ’ όλο που δεν υπάρχει περιορισµός στον αριθµό των αποσκευών, θυµηθείτε ότι ο χώρος της καµπίνας σας, όσο ευρύχωρη και αν είναι, είναι περιορισµένος. Υπολογίστε για κάθε δίκλινη καµπίνα δύο βαλίτσες και δύο χειραποσκευές. Τις χειραποσκευές σας δεν τις παραδίδετε για μεταφορά στο πλοίο, αφού εκεί πρέπει να φυλάσετε οποιαδήποτε αντικείμενα αξίας, φάρμακα, χρήματα, ταξιδιωτικά έγγραφα κλπ. Σε περίπτωση απώλειας πρέπει να ενηµερώσετε άµεσα το Γραφείο Εξυπηρέτησης Επιβατών του πλοίου µε το οποίο ταξιδεύετε ή το αρµόδιο γραφείο απολεσθέντων αποσκευών στο αεροδρόµιο. Σε περίπτωση που στις βαλίτσες σας δεν τοποθετήσετε το ειδικό καρτελάκι, δεν θα σας παραδοθούν στην καµπίνα σας, οπότε θα πρέπει να τις αναζητήσετε στη ρεσεψιόν του πλοίου.

Χαµένες, Κλεµµένες ή Κατεστραµµένες Αποσκευές

Η Εταιρεία δε φέρει ευθύνη για απώλεια ή φθορά στις αποσκευές σας κατά τη διάρκεια µετακίνησης των αποσκευών σας από και προς το πλοίο. Σε περίπτωση απώλειας ή φθοράς παρακαλούνται οι επιβάτες όπως ενηµερώσουν τον εµπλεκόµενο µεταφορέα, καθώς και την ασφαλιστική τους εταιρεία.

Θέµατα Υγείας

Επικοινωνήστε µε τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα ή τον γιατρό σας όσον αφορά τους τρόπους προφύλαξης σας στις χώρες που θα επισκεφθείτε.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ Ο∆ΗΓΙΕΣ

Ειδικές ανάγκες

Οποιαδήποτε ειδική ανάγκη ή ασθένεια που χρειάζεται προσοχή ή θεραπεία, πρέπει να γίνει γνωστή κατά την κράτηση. Η Εταιρεία µπορεί να αρνηθεί την επιβίβαση σε επιβάτη αν θεωρήσει οτι δεν είναι ασφαλές να ταξιδέψει ή η ιδιαίτερη κατάσταση της υγείας του είναι επικίνδυνη για τους άλλους επιβάτες. Η φροντίδα των επιβατών µε ειδικές ανάγκες ανήκει αποκλειστικά στους συνοδούς τους και η Εταιρεία δεν επιβαρύνεται µε µεγαλύτερη ευθύνη λόγω της κατάστασής τους.

Φαρµακευτική αγωγή

Επιβάτες που λαµβάνουν συγκεκριµένη φαρµακευτική αγωγή, θα πρέπει να προνοήσουν να έχουν την ανάλογη ποσότητα φαρµάκων µαζί τους για την διάρκεια του ταξιδιού, καθώς και ενημερωτικό σηµείωµα από τον προσωπικό τους γιατρό. Αν το φάρµακό τους χρειάζεται ειδική φύλαξη, παρακαλούνται όπως ενηµερώσουν το ταξιδιωτικό γραφείο τους ή την Εταιρεία δύο εβδοµάδες πριν την αναχώρηση, χρησιµοποιώντας την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδροµείου email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Εγκυµοσύνη & νήπια

Όσες γυναίκες είναι έγκυες και θέλουν να ταξιδέψουν µε κάποιο από τα πλοία της Εταιρείας θα πρέπει να γνωρίζουν τα εξής:
Για να ταξιδέψουν δεν θα πρέπει να έχουν περάσει τον 6ο µήνα της κύησης. Είναι απαραίτητο να προσκοµίσουν πιστοποιητικό από το γιατρό τους, το οποίο θα βεβαιώνει ότι µπορούν να ταξιδέψουν.
Βρέφη ηλικίας κάτω των 3 μηνών δεν μπορούν να ταξιδέψουν.Το ταξιδιωτικό σας γραφείο θα πρέπει να ενηµερωθεί κατά την κράτηση, σε περίπτωση που χρειάζεσθε κρεβατάκι µωρού (baby-cot), καθώς υπάρχουν διαθέσιµα στα πλοία. Παρακαλούµε όπως φροντίσετε να προµηθευτείτε το ανάλογο φαγητό για το µωρό σας, γιατί δεν παρέχεται στο πλοίο. Δεν υπάρχει η δυνατότητα υπηρεσίας φύλαξης παιδιών (babysitting) στα πλοία μας.

Προσωπικά έξοδα

Το επίσηµο νόµισµα συναλλαγών στα πλοία µας είναι το Ευρώ. Με την επιβίβασή σας και για να µην υπάρχει διαρκής ανάγκη µετρητών, ανοίγεται ένας λογαριασµός στο όνοµά σας και τον αριθµό της καµπίνας σας. Για την διαδικασία αυτή απαιτείται ως εγγύηση η πιστωτική σας κάρτα ή κατάθεση µετρητών. Οι συναλλαγές σας µέσα στο πλοίο, γίνονται µε ειδική µαγνητική ατοµική κάρτα που θα σας παραδοθεί κατά την επιβίβαση και υπογράφοντας τις εκάστοτε αποδείξεις. Χρεώνετε όλα τα έξοδά σας στην κάρτα όπως προαιρετικές εκδρομές, αγορές στα καταστήματα του πλοίου, κατανάλωση ποτών και αναψυκτικών, κέντρο αναζωογόνησης(spa) και κομμωτήριο, φωτογραφίες, σχεδόν παντού επάνω στο πλοίο εκτός από το καζίνο που δέχεται μόνο μετρητά. Πριν το τέλος της κρουαζιέρας εξοφλείτε µε πιστωτική κάρτα ή µετρητά έναντι αναλυτικού λογαριασµού. Οι πιστωτικές κάρτες που γίνονται δεκτές στο πλοίο είναι: American Express, Mastercard και Visa. Μπορείτε επίσης να διευθετήσετε το λογαριασμό σας με Travellers’ Cheques. Με το πέρας της κρουαζιέρας, θα λάβετε από το λογιστήριο του πλοίου αναλυτική κατάσταση των εξόδων και αγορών σας.
Σηµείωση: Η πληρωµή των εξόδων της τελευταίας ηµέρας της κρουαζιέρας γίνεται µε µετρητά.
Σας ενημερώνουμε ότι δε δεχόμαστε χρεωστικές κάρτες και προσωπικές επιταγές

Φιλοδωρήµατα

Προτεινόµενο ποσό για φιλοδώρηµα είναι 8 ευρώ κατ’ άτοµο ανά ηµέρα για τους ενήλικες και 4 ευρώ κατ’ άτοµο ανά ηµέρα για παιδιά από (6-16 ετών). Τα φιλοδωρήµατα πληρώνονται στο τέλος της κρουαζιέρας και χρεώνονται απευθείας στο λογαριασµό σας. Μοιράζονται στους θαλαµηπόλους, το προσωπικό της τραπεζαρίας και τον µετρ-ντ-οτέλ, γι’ αυτό το λόγο προτείνουµε να µην δίνετε µεµονωµένα φιλοδωρήµατα. Το προσωπικό του πλοίου θα σας ενηµερώσει για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε, σε περίπτωση που επιθυµείτε την αναπροσαρµογή του ποσού των φιλοδωρηµάτων.

Ειδική διατροφή

Σε περιπτώσεις επιβατών µε ειδικές διατροφικές ανάγκες όπως (διαβητικοί, χορτοφάγοι, κ.ά.), παρακαλούµε όπως ενηµερώσετε το ταξιδιωτικό γραφείο σας ή την Εταιρεία δύο εβδοµάδες πριν την αναχώρηση στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδροµείου e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Γιορτάζετε Γενέθλια, Επέτειο ή Γαµήλιο Ταξίδι?

Επικοινωνήστε µαζί µας µέσω ηλεκτρονικού ταχυδροµείου e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ή συμβουλευτείτε τον πράκτορά σας, ο οποίος πρέπει να µας ενηµερώσει τουλάχιστον 2 εβδοµάδες πριν την αναχώρηση.

Παραγγελίες Δώρων για επιβάτες:

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε έκπληξη σε κάποιον από τους συγγενείς σας ή φίλους που ταξιδεύουν μαζί μας,παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιβατών της εταιρείας μας (e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ) ή να απευθυνθείτε στον ταξιδιωτικά σας πράκτορα. Ειδικά πακέτα περιποίησης στο spa ή το κομμωτήριο του πλοίου, λουλούδια, ποτά, φρούτα, cocktail κλπ είναι μερικά από τα είδη που μπορείτε να δωρίσετε στους αγαπημένους σας.

Προαιρετικές Εκδροµές

Η εταιρία µας διοργανώνει πολλές προαιρετικές εκδροµές σε όλα τα λιµάνια προσέγγισης του πλοίου. Ζητήστε πληροφορίες από τον πράκτορά σας. Για πιο διεξοδική ενηµέρωση µπορείτε να απευθυνθείτε στο έμπειρο προσωπικό του Γραφείου Εκδροµών που βρίσκεται επάνω στο πλοίο. Οι εκδροµές µπορούν να αγορασθούν επί του πλοίου και να χρεωθούν µέσω της µαγνητικής κάρτας που σας έχει δοθεί κατά την επιβίβαση, στον προσωπικό σας λογαριασµό.

Κατοικίδια ζώα

Για λόγους υγιεινής και ασφαλείας, δυστυχώς δεν επιτρέπονται κατοικίδια ζώα σε κανένα από τα πλοία µας

 

Κατά την επιβίβαση

∆ιαδικασία

Πριν επιβιβαστείτε στο πλοίο πρέπει να περάσετε από τον έλεγχο διαβατηρίων και ακολούθως από τη διαδικασία επιβίβασης. Προσωπικό της Εταιρείας θα σας διευκολύνει. Θα πρέπει να έχετε εύκαιρα στις χειραποσκευές σας το διαβατήριο και το εισιτήριό σας. Για λόγους ασφαλείας το διαβατήριό σας θα κρατηθεί από το λογιστήριο του πλοίου και θα σας δοθεί ειδική απόδειξη, την οποία θα επιδείξετε για την επιστροφή του σε εσάς την ηµέρα της αποβίβασης.

Κατά την επιβίβαση θα σας παραδοθεί ειδική µαγνητική κάρτα η οποία χρησιµοποιείται για τις αγορές σας στο πλοίο όπως επίσης και σαν ταυτότητα εισόδου και εξόδου στο κρουαζιερόπλοιο στα λιµάνια προσέγγισης. Γι’ αυτό το λόγο είναι ιδιαίτερα σηµαντικό να την έχετε πάντοτε µαζί σας. Πληροφορίες για την ώρα έναρξης της επιβίβασής σας την ηµέρα αναχώρησής θα σας δοθούν από το ταξιδιωτικό γραφείο σας. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να βρίσκεστε στο χώρο επιβίβασης (λιµάνι) 2 ώρες πριν τον απόπλου του πλοίου.

 

Χρήσιμες Πληροφορίες

Ηµερήσιο πρόγραµµα
Κάθε βράδυ διανέµεται στην καµπίνα σας το πρόγραµµα της επόµενης ηµέρας, που περιλαµβάνει τις ώρες αφίξεων και αναχωρήσεων στα λιµάνια προσέγγισης, τις ώρες δείπνου, το καλλιτεχνικό πρόγραµµα της ηµέρας, την ενδυµασία που συνιστάται για το βράδυ, τις προγραµµατισµένες εκδηλώσεις στο πλοίο και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία πρέπει να γνωρίζετε.

Γραφείο εξυπηρέτησης επιβατών (Ρεσεψιόν)
Το προσωπικό του γραφείου εξυπηρέτησης επιβατών βρίσκεται στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση
Το γραφείο εξυπηρέτησης επιβατών επί του πλοίου είναι ανοικτό 24 ώρες το 24ωρο.

Ηλεκτρικό ρεύµα
Η τάση του ρεύµατος στα πλοία µας είναι 110/220V. Παρακαλούµε όπως φροντίσετε να προµηθευτείτε µετασχηµατιστή τάσεως.

Κάπνισµα
Το κάπνισµα απαγορεύεται σε όλους τους χώρους του πλοίου εκτός από ένα συγκεκριμένο σαλόνι, το καζίνο και τους εξωτερικούς χώρους. Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους απαγορεύεται το κάπνισµα πούρων και πίπας.
Οι επιβάτες παρακαλούνται να αποφεύγουν να καπνίζουν στις καµπίνες τους για λόγους υγείας και ασφαλείας.

Πλυντήριο – Σιδερωτήριο
∆ιατίθενται υπηρεσίες πλυντηρίου και σιδερωτήριου σε όλα τα πλοία. Οι τιµές διαφέρουν ανάλογα µε το είδος των ρούχων. Μπορείτε να πάρετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες από το θαλαµηπόλο σας ή θα τις βρείτε στο αντίστοιχο έντυπο στην καµπίνα σας.

Πετσέτες πισίνας
Στην καµπίνα σας θα βρίσκονται πετσέτες πισίνας, οι οποίες θα ανανεώνονται από το προσωπικό της καµπίνας του πλοίου. Οι επιβάτες παρακαλούνται να επιστρέφουν τις πετσέτες πισίνας στην καµπίνα τους. Σε περίπτωση µη επιστροφής τους, θα υπάρξει αυτόµατη χρέωση για κάθε πετσέτα στο λογαριασµό της καµπίνας.

Επισκέπτες
Για λόγους ασφαλείας και για την άνεση των επιβατών, δεν επιτρέπονται επισκέπτες στο πλοίο.

Τι να φέρετε μαζί σας

Ενδυμασία

Για τα λιµάνια προσέγγισης
Συνιστούµε αναπαυτικά χαµηλοτάκουνα παπούτσια για περπάτηµα, άνετα ρούχα, καπέλο και γυαλιά για τον ήλιο. Εάν ταξιδέψετε σε περιόδους που υπάρχει πιθανότητα βροχής, πάρτε µαζί σας πουλόβερ, οµπρέλα και αδιάβροχο. Όταν επισκεπτόµαστε θρησκευτικούς χώρους, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν επιτρέπονται κοντά παντελόνια και µπλούζες χωρίς µανίκια.

Για το κρουαζιερόπλοιο
Καπέλο, µαγιό, αντηλιακό, γυαλιά ηλίου,κυάλια και φωτογραφική μηχανή είναι απαραίτητα. Να θυµάστε ότι δεν επιτρέπεται να κυκλοφορείτε µε µαγιό στην τραπεζαρία και τους λοιπούς δημόσιους χώρους του πλοίου. Μπορείτε πάντα την ημέρα να απολαύσετε το μεσημεριανό σας γεύμα με το μαγιώ σας στο εξωτερικό κατάστρωμα του πλοίου, στον buffet.
Μια ελαφριά ζακέτα ή ένα πουλόβερ συνιστάται καθώς όλοι οι χώροι κλιµατίζονται.

Για την βραδινή σας ενδυμασία θα ενημερώνεστε καθημερινά από το ημερήσιο πρόγραµµα του κρουαζιερόπλοιου. Για τις επίσημες βραδιές συνιστάται κοστούμι και γραβάτα για τους κυρίους και βραδινό φόρεμα ή κοστούμι για τις κυρίες. Για τις ανεπίσημες βραδιές συνιστάται απογευματινή ενδυμασία. 

Πάνω στο πλοίο

Γεύµατα Εν πλω

Με την επιβίβασή σας στο πλοίο πρέπει να κάνετε έγκαιρα κράτηση για να εξασφαλίσετε την ώρα που θέλετε να δειπνήσετε. Αντίθετα, το πρόγευµα και το γεύµα σερβίρονται σε ελεύθερη σειρά. Έχετε την επιλογή για δύο σειρές σερβιρίσµατος για το δείπνο σας, την πρώτη και την δεύτερη. Οι ώρες ενδεχοµένως να αλλάζουν ανάλογα µε τους προορισµούς και το καθηµερινό πρόγραµµα. Οι ακριβείς ώρες σερβιρίσματος όλων των γευμάτων θα αναφέρονται στο ημερήσιο πρόγραμμα του πλοίου. Το κάπνισμα δεν επιτρέπεται στο εστιατόριο.

Αντικείµενα αξίας
Συνιστούµε να µην τοποθετείτε χρήµατα ή αντικείµενα αξίας στις αποσκευές σας ούτε να τα αφήνετε εκτεθειµένα στην καµπίνα σας. Προσοχή: Η Εταιρεία δε φέρει καµία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας για χρήµατα ή αντικείµενα αξίας (φωτογραφικές µηχανές, κάµερες κ.τ.λ) για τα οποία οι επιβάτες είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι καθ’ όλη τη διάρκεια της κρουαζιέρας. Στα πλοία µας υπάρχουν χρηµατοκιβώτια στην καµπίνα ή στο γραφείο του Αρχιλογιστή για τη φύλαξη των τιµαλφών καθώς και των πολύτιµων αντικειµένων σας. Για τη φύλαξη υπάρχει συµβολική χρέωση.

Αλκοολούχα ποτά
Τα αλκοολούχα ποτά που αγοράσατε είτε από τα καταστήματα του πλοίου είτε από τα λιμάνια προσέγγισης πρέπει να παραδίδονται στην υπηρεσία δωματίων για φύλαξη. Θα επιστρέφονται στους κατόχους το βράδυ πριν την επιστροφή της κρουαζιέρας.

Υπηρεσίες στο πλοίο

Καταστήματα αφορολογήτων ειδών
Ανακαλύψτε την ποικιλία εκλεκτών δώρων στα καταστήµατα αφορολόγητων ειδών. Τα µαγαζιά προσφέρουν µια µεγάλη ποικιλία καλαίσθητων προϊόντων συµπεριλαµβανοµένων αρωµάτων, καλλυντικών, ειδών ρουχισµού, ποτών, ειδών καπνού και φυσικά πολλών αναµνηστικών της Louis Hellenic Cruises. Τα καταστήµατα στο πλοίο λειτουργούν όλες τις µέρες και τις ώρες που το πλοίο είναι εν πλώ. Τελωνειακοί κανονισμοί δεν επιτρέπουν την λειτουργία των καταστηµάτων κατά την διάρκεια παραµονής του πλοίου στα λιµάνια.

Φωτογραφίες
Στα πλοία µας υπάρχει ένα επιτελείο από επαγγελµατίες φωτογράφους οι οποίοι καλύπτουν φωτογραφικά τις περισσότερες εκδηλώσεις που πραγµατοποιούνται κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας. Οι φωτογραφίες εκτίθενται σε ειδικό χώρο του πλοίου και µπορείτε να τις αποκτήσετε καταβάλλοντας το ανάλογο αντίτιµο.

Καζίνο
Κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας, δοκιµάστε την τύχη σας στη ρουλέτα, το Μπλακ τζακ ή το Μπίνγκο. Προσοχή, δεν επιτρέπεται η είσοδος στο καζίνο σε επιβάτες κάτω των 18 ετών. Η ειδική µαγνητική κάρτα χρέωσης του λογαριασµού σας δε µπορεί να χρησιµοποιηθεί στο καζίνο.

∆υνατότητα σύνδεσης στο διαδύκτιο (Internet)
Όλα τα πλοία έχουν τη δυνατότητα σύνδεσης στο διαδύκτιο (Internet). Η χρέωση της υπηρεσίας Internet γίνεται αυτόµατα στο λογαριασµό σας µέσω της ειδικής µαγνητικής κάρτας σας.

Ιατρικές Υπηρεσίες
Όλα τα πλοία διαθέτουν γιατρό. Οι ώρες λειτουργίας του ιατρείου κοινοποιούνται από το ηµερήσιο πρόγραµµα του κρουαζιερόπλοιου, αλλά σε περιπτώσεις επείγουσας ανάγκης οι επιβάτες έχουν άµεση περίθαλψη. Η κάθε ιατρική υπηρεσία και φαρµακευτική αγωγή που ενδεχοµένως παρασχεθεί, συνεπάγεται την ανάλογη χρέωση.

Κοµµωτήριο-Spa
Όλα τα πλοία διαθέτουν κοµµωτήριο και υπηρεσίες αισθητικής και αναζωογόνησης µε την ανάλογη χρέωση. Επισκεφθείτε το Σαλόνι Οµορφιάς του πλοίου για προσωπική ενηµέρωση από το ειδικευµένο προσωπικό του.

end faq

Στοιχεία επικοινωνίας

Οι ημέρες και ώρες λειτουργίας καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του γραφείου μας είναι τα παρακάτω:

clock yellow Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00

address yellow Πλ. Κάνιγγος 19 (ημιόροφος), 106 77 Αθήνα

phone yellow 210-3803001, 210-3840730 fax yellow 210-3808985

email yellow info@getravel.gr

Πούλμαν

Η τοποθεσία και τα στοιχεία του χώρου στάθμευσης (bus terminal) των ιδιόκτητων λεωφορείων μας είναι τα παρακάτω:

address yellow Γλυφάδα

phone yellow 210-9604029 fax yellow 210-9616910

email yellow info@getravel.gr billkonidaris@gmail.com

Συνεργασίες-Φορείς

bullet yellow Μέλος του HATTA

bullet yellow Αρ Μητρώου ΕΟΤ: ΜΗΤΕ 0206E60000601500

bullet yellow Λεωφορεία εφοδιασμένα με ΗΑΣ

  

 

Αρ Μητρώου ΕΟΤ: ΜΗΤΕ 0206Ε61000237300  Μέλος του HATTA Μέλος IATA


 

Στοιχεία επικοινωνίας

Οι ημέρες και ώρες λειτουργίας καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του γραφείου μας είναι τα παρακάτω:

clock yellow Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00

address yellow Πλ. Κάνιγγος 19 (ημιόροφος), 106 77 Αθήνα

phone yellow 210-3803001, 210-3840730 fax yellow 210-3808985

email yellow info@getravel.gr

Πούλμαν

Η τοποθεσία και τα στοιχεία του χώρου στάθμευσης (bus terminal) των ιδιόκτητων λεωφορείων μας είναι τα παρακάτω:

address yellow Γλυφάδα

phone yellow 210-9604029 fax yellow 210-9616910

email yellow info@getravel.gr billkonidaris@gmail.com

Συνεργασίες-Φορείς

bullet yellow Μέλος του HATTA

bullet yellow Αρ Μητρώου ΕΟΤ: ΜΗΤΕ 0206E60000601500

bullet yellow Λεωφορεία εφοδιασμένα με ΗΑΣ

  

 

Αρ Μητρώου ΕΟΤ: ΜΗΤΕ 0206Ε61000237300  Μέλος του HATTA Μέλος IATA